Badania satysfakcji pracowników – wyniki
Wyniki badań satysfakcji pracowników, przeprowadzone u jednego z naszych klientów, mówią jednogłośnie – nie jesteśmy średnią agencją.
Wyniki przedstawione zostały na tle innych agencji, które na ten moment obsługują tą samą firmę.
Badania zostały przeprowadzone w grudniu 2017 roku w oparciu o ankietę, w której poruszone zostały następujące wątki:
1. DOSTĘPNOŚĆ KONSULTANTA AGENCJI.
2. POZIOM ZAANGAŻOWANIA KONSULTANTA AGENCJI.
3. SZCZEGÓŁOWOŚĆ I JAKOŚĆ PRZEKAZYWANYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRACY.
4. TERMINOWOŚĆ WYPŁAT.
5. TERMINOWOŚĆ WYSTAWIANIA ZAŚWIADCZEŃ.
6. JAKOŚĆ INFORMACJI DOTYCZĄCYCH ZASAD NALICZANIA WYNAGRODZEŃ.
To najważniejsze aspekty z punktu widzenia kandydata.
Informacja i wynik, cieszy ogromnie, jednak nie osiadamy na laurach, a za rok chcemy być jeszcze wyżej!
Wyciągamy wnioski, analizujemy wyniki i pracujemy nad najlepszą jakością.
Każdy dzień, każdy kandydat i każdy rozwiązany problem, to krok do udanej współpracy. Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, stabilizacji i odpowiedzialność za naszych pracowników, to najważniejsze wartości którymi kierujemy się na co dzień.