Samodzielna/y Księgowa/y

MR JOB to renomowana Agencja Pracy Tymczasowej, która od ponad 16 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec. Co nas wyróżnia? Przede wszystkim doświadczenie, uznanie na rynku i blisko 80- osobowy zespół w 3 oddziałach. Od 2009 zatrudniamy obcokrajowców na terenie Legnicy i Dolnego Śląska. W 2012 roku otrzymaliśmy prestiżowy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf, co pozwoliło nam skutecznie delegować pracowników do Niemiec. Dzięki temu nabyliśmy unikalną wiedzę i know-how, które teraz chcemy wykorzystać w dalszym rozwoju naszej agencji. W maju 2023 dołączyliśmy do Polsko- Niemieckiej Izby Przemysłowo- Handlowej, co jest świadectwem najwyższej jakości naszych usług i wkładu w rozwój polskiego sektora przemysłowego, który wnosimy wspólnie z naszymi Pracownikami.

W MR JOB nieustannie dążymy do doskonalenia procesów HR naszych Klientów i optymalizowania ich nakładów finansowych. Szeroka gama rozwiązań personalnych daje nam przewagę konkurencyjną i umożliwia nam dostarczanie kompleksowych i efektywnych rozwiązań.

Chcesz się z nami rozwijać? Dołącz do zespołu profesjonalistów w branży HR!

 

Samodzielna/y Księgowa/y

 

Miejsce pracy: Legnica

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu;
  • stabilność zatrudnienia;
  • pracę na miejscu w Legnicy;
  • szkolenia wewnętrzne i wymianę know how w dużym zespole specjalistów, które pomogą Ci poszerzać swoje umiejętności księgowe i doskonalić się w zawodzie. Będziesz mógł również uczestniczyć w kursach, które pomogą Ci rozwijać się w obszarze swojej specjalizacji;
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i zagranicznych wyjazdach integracyjnych;
  • swobodną atmosferę pracy;
  • brak dress code;
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Nie obejdzie się bez:

  • co najmniej 5 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • znajomości przepisów ustawy VAT ,CIT, PIT, UOR;
  • doświadczenie w sporządzenia sprawozdań finansowych według załącznika nr 1 UOR;
  • samodzielność w sporządzaniu i weryfikacji prawidłowości JPK VAT;
  • doświadczenie w rozliczaniu transakcji walutowych;
  • wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia);
  • umiejętność obsługi programu Enova;
  • biegłej znajomości pakietu MS Office;
  • zdolności analitycznego myślenia;
  • samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki;
  • język niemiecki w stopniu komunikatywnym – mile widziany

W MRJOB będziesz zajmował/a się przede wszystkim:

  • weryfikacją prawidłowości wprowadzonych do systemu księgowego dokumentów w zakresie rozliczenia podatku dochodowego i podatku VAT;
  • comiesięcznym uzgadnianiem kont  księgowych;
  • comiesięcznym przygotowaniem JPK VAT;
  • naliczaniem różnic kursowych;
  • dekretacją i wprowadzaniem do system dokumentów zakupowych;
  • współpracą z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji księgowej;
  • wstępnym przygotowaniem sprawozdań finansowych;

 

Razem stworzymy dynamiczne i inspirujące środowisko, w którym Twoje umiejętności i pasja w księgowości będą doceniane i rozwijane. Przyjdź i doświadcz satysfakcji z pracy, która przynosi zarówno rozwój zawodowy, jak i osobisty.

Przekonaj się, że w MR JOB dbamy o naszych pracowników, zapewniając im nie tylko atrakcyjne warunki zatrudnienia, ale również niezapomniane chwile podczas wyjątkowych spotkań i wyjazdów integracyjnych, łącząc pracę z pasją i przyjemnością.

Zajrzyj na nasz profil Linkedin: https://www.linkedin.com/company/mr-job-agencja-pracy-tymczasowej/posts.

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim

 

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 16 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Specjalista ds. Sprzedaży  z językiem niemieckim

 

Miejsce pracy: Toruń


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • wsparcie we wdrożeniu
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Kontrahentów na rynku niemieckim
  • przygotowaniem ofert handlowych oraz prowadzeniem negocjacji handlowych
  • bieżącą obsługą pozyskanych Klientów
  • realizacją planów sprzedażowych
  • współpraca z działem rekrutacji – koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

Nie obejdzie się bez:

  • doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację i budowanie relacji z klientami
  • zdolności interpersonalnych, sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny
  • gotowości do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Niemiec (prawa jazdy kat. B)

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

 Specjalista ds. sprzedaży  z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • przygotowaniem ofert handlowych oraz prowadzeniem negocjacji handlowych
  • bieżącą obsługą pozyskanych Klientów
  • poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Kontrahentów na rynku niemieckim
  • realizacją planów sprzedażowych
  • współpraca z działem rekrutacji – koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

Nie obejdzie się bez:

  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację i budowanie relacji z klientami
  • doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
  • zdolności interpersonalnych, sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny
  • gotowości do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Niemiec (prawa jazdy kat. B)

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. (5606/1) dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Miejsce pracy: Złotoryja.

Wybranemu Kandydatowi oferujemy:

  • zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta,
  • umowę o pracę,
  • wynagrodzenie od 10 000 zł brutto/msc. – 12 000 zł brutto/msc. (stawka do negocjacji zależna od Twojego doświadczenia zawodowego),
  • praca w systemie I zmianowym (07:00-15:00; 08:00-16:00),
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.

Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:

  • nadzór nad pełną księgowością spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad całokształtem spraw księgowych i podatkowych firmy,
  • sporządzanie bilansu, rachunków zysków i strat, raportów, analiz i sprawozdań finansowych na wewnętrzne potrzeby spółki a także dla instytucji zewnętrznych,
  • sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT oraz innych wymaganych raportów,
  • obsługa rocznego audytu finansowo-księgowego spółki,
  • wsparcie w sporządzeniu list płac.

 Od Kandydatów oczekujemy: 

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Finanse, Ekonomia, Księgowość,
  • minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku księgowego,
  • znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność w pracy,
  • samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu udziału w bieżącym procesie rekrutacyjnym. Administratorem danych osobowych jest MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy.

Koordynator ds. sprzedaży i obsługi klienta

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

 Koordynator ds. sprzedaży   i obsługi Klienta

Miejsce pracy: Toruń

W związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o szerokim zasięgu działania
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z premiami uzależnionymi od wyników
  • Stabilność zatrudnienia i możliwość długofalowej współpracy
  • Pełne wdrożenie na stanowisku
  • Swobodną atmosferę pracy – brak dress code’u
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR i sprzedaży
  • Możliwość pracy hybrydowej lub  zdalnej

W MRJOB będziesz zajmował/a się:

  • Aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów i budowaniem długofalowych relacji
  • Przygotowywaniem ofert handlowych i prowadzeniem negocjacji
  • Realizacją planów sprzedażowych oraz współpracą z innymi działami firmy
  • Koordynowaniem procesów rekrutacyjnych – od poszukiwania kandydatów po ich zatrudnienie
  • Kompleksową obsługą klientów i zatrudnionych pracowników

Nie obejdzie się bez:

  • Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta (mile widziane w branży HR)
  • Dużej samodzielności, determinacji i umiejętności organizacji własnej pracy
  • Umiejętności negocjacyjnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • Zdolności analitycznych i umiejętności rozwiązywania problemów
  • Gotowości do pracy w dynamicznym środowisku
  • Prawa jazdy kat. B
  • Gotowości do delegacji służbowych

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu – aplikuj już dziś!

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.”

Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012 r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy,
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku,
  • stabilność zatrudnienia,
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności,
  • bardzo dobrą kawę,
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych,
  • swobodną atmosferę pracy,
  • brak dress code,

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • przygotowaniem ofert handlowych oraz prowadzeniem negocjacji handlowych,
  • bieżącą obsługą pozyskanych Klientów,
  • poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Kontrahentów na rynku niemieckim,
  • realizacją planów sprzedażowych,
  • współpracą z działem rekrutacji – koordynowaniem zatrudniania pracowników na prowadzone projekty.

Nie obejdzie się bez:

  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację i budowanie relacji z klientami,
  • doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta,
  • zdolności interpersonalnych, sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych,
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny,
  • gotowości do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Niemiec (prawa jazdy kat. B).

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Prawnik/ Specjalista ds. prawnych

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

Prawnik

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub pół etatu
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • przyjazną atmosferę pracy
  • komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego prawniczego
  • praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy oraz prawa gospodarczego
  • dobra organizacja pracy, inicjatywa oraz zdolność analitycznego myślenia
  • samodzielność i orientacja na rezultaty
  • wysokie kompetencje prawnicze i umiejętność współpracy w organizacji
  • znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office, systemy informacji prawnej- lex, legalis)
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • tworzeniem, opracowywaniem oraz negocjowaniem umów z kontrahentami
  • bieżącą obsługą dokumentacji prawnej spółki oraz analizą prawną przypadków
  • przygotowywaniem umów, kontraktów menadżerskich i aneksów dla pracowników
  • sporządzaniem pism, opinii, dokumentacji i wniosków
  • rejestrami beneficjentów
  • tworzeniem uchwał oraz nadzorem  nad poprawnością dokumentów
  • wszelkimi działaniami prawnymi związanymi z reprezentowaniem interesów  naszej firmy
  • monitorowaniem, intepretowaniem oraz komunikacją zmian w przepisach prawa i obowiązkach ustawowych
  • wsparciem dla managementu w obszarach wymagających wiedzy prawniczej

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. Pozyskiwania Leadów

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Specjalista ds. Pozyskiwania Leadów (praca na telefonie)

Opis stanowiska:

Poszukujemy dynamicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Pozyskiwania Leadów. Twoim głównym zadaniem będzie nawiązywanie kontaktów z firmami oraz identyfikacja potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani naszymi usługami. Jeśli masz doświadczenie w pracy na telefonie i świetnie radzisz sobie z nawiązywaniem relacji, ta praca jest dla Ciebie!

Zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie leadów poprzez telefoniczne rozmowy z firmami.
  • Prezentowanie oferty firmy i wstępne kwalifikowanie potencjalnych klientów.
  • Budowanie bazy kontaktów biznesowych.
  • Współpraca z działem sprzedaży w celu przekazywania potencjalnych leadów.
  • Regularne raportowanie wyników swojej pracy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub telemarketingu (mile widziane, ale niekonieczne).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i przekonywania.
  • Orientacja na cel oraz wysoka motywacja do osiągania wyników.
  • Znajomość narzędzi CRM będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
  • Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca płynną komunikację i budowanie relacji z klientami.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy uzależniony od wyników.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Szkolenia wstępne i wsparcie doświadczonego zespołu.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

Jeśli jesteś osobą zmotywowaną i gotową do działania, czekamy na Twoją aplikację! Prześlij swoje CV na kariera@mrjob.pl   

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MR JOB Agencja pracy tymczasowej Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu udziału w bieżącym procesie rekrutacyjnym. Administratorem danych osobowych jest MR JOB Agencja pracy tymczasowej Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy.

Pracownik Działu Kadr i Płac

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych.

Osobom szukającym zatrudnienia umożliwiamy podjęcie angażu opartego na klarownych zasadach współpracy. Otwartość i zaangażowanie naszych konsultantów pozwala na dostosowanie usług oraz charakteru współpracy do potrzeb i oczekiwań Klientów oraz specyfiki ich organizacji.

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. (5606/1) dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 Stanowisko: Pracownik Działu Kadr i Płac

 Lokalizacja: ŚREM (woj. wielkopolskie)

Opis stanowiska:

Poszukujemy dynamicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownika Działu Kadr i Płac. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kadrowo-płacową pracowników firmy, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami prawa pracy.

Obowiązki:

  • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,
  • naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczeń z ZUS i US,
  • obsługa programów kadrowo-płacowych,
  • sporządzanie i archiwizowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zmianami warunków pracy oraz rozwiązaniem umów,
  • monitorowanie i aktualizowanie ewidencji czasu pracy,
  • zapewnienie wsparcia pracownikom w zakresie spraw kadrowych i płacowych,
  • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, prawo pracy),
  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • biegłość w obsłudze programów kadrowo-płacowych oraz pakietu MS Office (Excel, Word),
  • dokładność, rzetelność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole,
  • szkolenia i wsparcie merytoryczne,

Dołącz do Naszego Zespołu i rozwijaj swoją karierę w renomowanej firmie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu udziału w bieżącym procesie rekrutacyjnym. Administratorem danych osobowych jest MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy.

Manager działu Kadr i Płac

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 15 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

 

Manager działu Kadr i Płac

 

Miejsce pracy: Legnica

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • przyjazną atmosferę pracy
  • komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • bardzo dobrą kawę
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku min. 2 lata – warunek konieczny
  • wiedzy w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasiłków chorobowych, pdof, PPK, PFRON, naliczania wynagrodzeń,
  • znajomości programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość programów, Gratyfikant i ENOVA) oraz znajomość programu Płatnik,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Office (w tym ms excel),
  • umiejętność pracy wielozadaniowej,
  • umiejętności organizowania pracy własnej i zespołu,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • komunikatywności, rzetelności oraz odpowiedzialności,

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • koordynowaniem pracy zespołu, w tym właściwym planowaniem zadań oraz monitorowaniem ich przebiegu,
  • zarządzaniem procesem administracji kadrowej i płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy, ZUS, US, etc.,
  • nadzorem nad procesem naliczania wynagrodzeń i terminowym sporządzaniem listy płac,
  • nadzorem nad procesem rozliczania i terminowym sporządzaniem deklaracji ZUS DRA, PIT, PPK, PFRON, GUS, etc.,
  • nadzorem i obsługą kadrowo-płacową pracowników administracyjnych,
  • przygotowywaniem danych, sporządzanie zestawień, sprawozdań i innej dokumentacji kadrowo-płacowej na potrzeby spółki.
  • wdrażaniem usprawnień w zakresie prawidłowego funkcjonowania działu, w tym w systemie kadrowo-płacowym

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”