Samodzielna Księgowa

MR JOB to renomowana Agencja Pracy Tymczasowej, która od ponad 13 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec. Co nas wyróżnia? Przede wszystkim doświadczenie, uznanie na rynku i blisko 80- osobowy zespół w 3 oddziałach. Od 2009 zatrudniamy obcokrajowców na terenie Legnicy i Dolnego Śląska. W 2012 roku otrzymaliśmy prestiżowy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf, co pozwoliło nam skutecznie delegować pracowników do Niemiec. Dzięki temu nabyliśmy unikalną wiedzę i know-how, które teraz chcemy wykorzystać w dalszym rozwoju naszej agencji. W maju 2023 dołączyliśmy do Polsko- Niemieckiej Izby Przemysłowo- Handlowej, co jest świadectwem najwyższej jakości naszych usług i wkładu w rozwój polskiego sektora przemysłowego, który wnosimy wspólnie z naszymi Pracownikami.

W MR JOB nieustannie dążymy do doskonalenia procesów HR naszych Klientów i optymalizowania ich nakładów finansowych. Szeroka gama rozwiązań personalnych daje nam przewagę konkurencyjną i umożliwia nam dostarczanie kompleksowych i efektywnych rozwiązań.

Chcesz się z nami rozwijać? Dołącz do zespołu profesjonalistów w branży HR!

 

Samodzielna/y Księgowa/y

 

Miejsce pracy: Legnica

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu;
  • stabilność zatrudnienia;
  • pracę na miejscu w Legnicy;
  • szkolenia wewnętrzne i wymianę know how w dużym zespole specjalistów, które pomogą Ci poszerzać swoje umiejętności księgowe i doskonalić się w zawodzie. Będziesz mógł również uczestniczyć w kursach, które pomogą Ci rozwijać się w obszarze swojej specjalizacji;
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i zagranicznych wyjazdach integracyjnych;
  • swobodną atmosferę pracy;
  • brak dress code;
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Nie obejdzie się bez:

 

  • co najmniej 5 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • znajomości przepisów ustawy VAT ,CIT, PIT, UOR;
  • doświadczenie w sporządzenia sprawozdań finansowych według załącznika nr 1 UOR;
  • samodzielność w sporządzaniu i weryfikacji prawidłowości JPK VAT;
  • doświadczenie w rozliczaniu transakcji walutowych;
  • wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia);
  • umiejętność obsługi programu Enova;
  • biegłej znajomości pakietu MS Office;
  • zdolności analitycznego myślenia;
  • samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki;
  • język niemiecki w stopniu komunikatywnym – mile widziany

 

W MRJOB będziesz zajmował/a się przede wszystkim:

  • weryfikacją prawidłowości wprowadzonych do systemu księgowego dokumentów w zakresie rozliczenia podatku dochodowego i podatku VAT;
  • comiesięcznym uzgadnianiem kont  księgowych;
  • comiesięcznym przygotowaniem JPK VAT;
  • naliczaniem różnic kursowych;
  • dekretacją i wprowadzaniem do system dokumentów zakupowych;
  • współpracą z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji księgowej;
  • wstępnym przygotowaniem sprawozdań finansowych;

 

Razem stworzymy dynamiczne i inspirujące środowisko, w którym Twoje umiejętności i pasja w księgowości będą doceniane i rozwijane. Przyjdź i doświadcz satysfakcji z pracy, która przynosi zarówno rozwój zawodowy, jak i osobisty.

Przekonaj się, że w MR JOB dbamy o naszych pracowników, zapewniając im nie tylko atrakcyjne warunki zatrudnienia, ale również niezapomniane chwile podczas wyjątkowych spotkań i wyjazdów integracyjnych, łącząc pracę z pasją i przyjemnością.

Zajrzyj na nasz profil Linkedin: https://www.linkedin.com/company/mr-job-agencja-pracy-tymczasowej/posts.

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. Płac

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 13 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

 

Specjalista ds. Płac

 

Miejsce pracy: Legnica

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i stopnia samodzielności
  • możliwość awansu na stanowisko Eksperta ds. Płac
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊
  • udział w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku min. 3 lata,
  • praktycznej znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków od osób fizycznych,
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień w zakresie naliczania wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych i potrąceń komorniczych,
  • praktycznej znajomości programów kadrowo-płacowych,
  • praktycznej znajomości programu Płatnik,
  • praktycznych umiejętności obsługi MS Office, w tym zaawansowany Excel,
  • samodzielności w planowaniu i organizowaniu pracy,
  • terminowości, systematyczności i skrupulatności,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności współpracy w zespole, komunikatywności,

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych: Gratyfikant i ENOVA
  • znajomość przepisów związanych z delegowaniem pracowników za granicę
  • znajomość języka niemieckiego

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • naliczaniem wynagrodzeń i sporządzaniem list płac z tytułu umowy o pracę,
  • obsługą programów Enova i Gratyfikant oraz Płatnik
  • sporządzaniem dokumentacji zgłoszeniowej oraz rozliczeniowej do ZUS i do US (PIT)
  • rozliczaniem czasu pracy i nieobecności, rozliczaniem zasiłków chorobowych oraz naliczaniem potrąceń z wynagrodzeń,
  • obsługą PPK,
  • prowadzeniem sprawozdawczości do GUS, SAZ, DWUP,


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. sprzedaży usług Pracy Tymczasowej

MR JOB to renomowana Agencja Pracy Tymczasowej, która od ponad 13 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec. Co nas wyróżnia? Przede wszystkim nasze doświadczenie oraz uznanie na rynku, blisko 80- osobowy zespół w 3 oddziałach. Od 2009 zatrudniamy obcokrajowców na terenie Legnicy i Dolnego Śląska. W 2012 roku otrzymaliśmy prestiżowy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf, co pozwoliło nam skutecznie delegować pracowników do Niemiec. Dzięki temu nabyliśmy unikalną wiedzę i know-how, które teraz chcemy wykorzystać w dalszym rozwoju naszej agencji.

W MR JOB nieustannie dążymy do doskonalenia procesów HR naszych Klientów i optymalizowania ich nakładów finansowych. Nasza szeroka gama rozwiązań personalnych daje nam przewagę konkurencyjną i umożliwia nam dostarczanie kompleksowych i efektywnych rozwiązań.

 

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Specjalisty ds. sprzedaży usług Pracy Tymczasowej

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB czekają na Ciebie niezwykłe korzyści i możliwości rozwoju:

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu, która oferuje perspektywy rozwoju
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia, dająca poczucie bezpieczeństwa i perspektywę długotrwałej kariery
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobra kawa
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych (również zagranicznych), które umożliwiają nawiązanie wartościowych relacji
  • swobodna atmosfera pracy, w której liczy się współpraca zespołowa
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊
  • możliwość wzięcia udziału w płatnych szkoleniach

W MR JOB będziesz zajmował/-a się:

  • aktywnym poszukiwaniem i pozyskiwaniem klientów w zakresie sprzedaży usług pracy tymczasowej
  • uczestniczeniem w spotkaniach handlowych i budowaniem trwałych relacji biznesowych
  • przygotowywaniem prezentacji i ofert handlowych
  • negocjowaniem warunków współpracy z klientami oraz formalizowanie umów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
  • budowaniem wizerunku firmy jako eksperta usług HR
  • inicjowaniem działań zwiększających efektywność procesów sprzedażowych
  • realizacją planów sprzedażowych i przygotowywaniem raportów sprzedażowych
  • współpracą z działem rekrutacji, koordynując proces zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

Nie obejdzie się bez pewnych umiejętności i doświadczenia. Dołącz do nas, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży usług pracy tymczasowej i obsłudze klienta
  • dysponujesz zdolnościami interpersonalnymi, sprzedażowymi, negocjacyjnymi i komunikacyjnymi, które pomogą Ci budować trwałe relacje biznesowe
  • cechuje Cię samodzielności w działaniu, determinacja i samodyscyplina, co pozwoli Ci osiągać wysokie wyniki w pracy
  • jesteś gotowy/-a do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Dolnego Śląska i nie tylko
  • posiadasz prawo jazdy kat. B, co umożliwi Ci swobodne poruszanie się w trakcie wykonywania obowiązków

W MR JOB czekamy na Ciebie!

Dołącz do naszego zespołu i odkryj wszystkie korzyści, jakie oferujemy jako renomowana agencja pracy tymczasowej. Przeżyj fascynującą przygodę zawodową w dynamicznie rozwijającej się firmie, czerpiąc stabilność, rozwój i satysfakcję z pracy.

Przekonaj się, że w MR JOB dbamy o naszych pracowników, zapewniając im nie tylko atrakcyjne warunki zatrudnienia, ale również niezapomniane chwile podczas wyjątkowych spotkań i wyjazdów integracyjnych. Połącz pracę z pasją, dołączając do naszego zespołu.

Zajrzyj na nasz profil Linkedin: https://www.linkedin.com/company/mr-job-agencja-pracy-tymczasowej/posts.

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

 

 

Konsultant ds. Płac

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 13  lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

 

Konsultant ds. Płac

 

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i stopnia samodzielności
  • możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Płac
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊
  • udział w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  • praktycznej znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków od osób fizycznych,
  • znajomości zagadnień w zakresie naliczania wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych i potrąceń komorniczych,
  • praktycznej znajomości programów kadrowo-płacowych,
  • praktycznej znajomości programu Płatnik,
  • praktycznych umiejętności obsługi MS Office, w tym Excel,
  • samodzielności w planowaniu i organizowaniu pracy,
  • terminowości, systematyczności i skrupulatności,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności współpracy w zespole, komunikatywności,

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • naliczaniem wynagrodzeń i sporządzaniem list płac z tytułu umowy o pracę,
  • obsługą programów Enova i Gratyfikant oraz Płatnik
  • sporządzaniem dokumentacji zgłoszeniowej oraz rozliczeniowej do ZUS i do US (PIT)
  • rozliczaniem czasu pracy i nieobecności, rozliczaniem zasiłków chorobowych oraz naliczaniem potrąceń z wynagrodzeń,
  • obsługą PPK,
  • prowadzeniem sprawozdawczości do GUS, SAZ, DWUP,


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Pracownik Działu Marketingu

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Pracownik Działu Marketingu

Miejsce pracy: Legnica

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • Interesujące projekty, które na pewno Cię nie znudzą  (rozwijajmy się w szalonym tempie i się dysponujemy wysokim budżetem na reklamę)
  • Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów
  • Zgrany zespół, przyjazną atmosferę i najlepszego szefa
  • Pracę ciekawą i pełną wyzwań z pełnym wsparciem we wdrożeniu
  • Dofinansowanie do Karty Multisport
  • Bardzo dobrą kawę
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych (mi. 2 razy w roku gdzieś razem wyjeżdżamy )
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • Wsparciem w moderowaniu profili w social mediach (Linkedin Facebook, Instagram, Youtube)
  • Realizacją content planu, kreowaniem tematów i tworzeniem artykułów
  • Współtworzeniem materiałów wideo, graficznych i gadżetów
  • Nawiązywaniem i utrzymywaniem współpracy z organizacjami branżowymi, partnerami oraz mediami
  • Udziałem w tworzeniu planów marketingowych oraz kreowaniem tematów do mediów społecznościowych
  • Bieżącym wspomaganiem w pracy działu marketingu

Nie obejdzie się bez:

  • Wykształcenie średniego lub wyższego (wykształcenie w zakresie marketingu lub zarządzania będzie dodatkowym atutem)
  • Chęci rozwoju, zaangażowania i kreatywności
  • Umiejętności współpracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej
  • Doświadczenie w nagrywaniu i montażu wideo
  • Znajomość MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel)
  • Mile widziane: doświadczenie w marketingu i znajomość narzędzi wspomagających pracę marketera (m. in. Asana, Google Ads, Facebook Ads Manager, Canva, Adobe Photoshop, Movavi Wideo, Survio)

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

 Pracownik administracyjny w dziale kadr i płac

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

 

Pracownik administracyjny w dziale kadr i płac

 

Obecnie poszukujemy osoby mającej nawet niewielkie doświadczenie w obszarze kadr i płac. Nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia, nauczymy cię! Praca będzie wykonywana grupie doświadczonych specjalistów oraz koordynatora zespołu.

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac
  • Dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • Bardzo dobrą kawę
  • Nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • Motywacji do nauki i chęć rozwoju w obszarze kadr i płac
  • Sumienności, skrupulatności i zaangażowania
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • Umiejętności organizowania pracy własnej
  • Umiejętności analizowania danych
  • Znajomości programu Excel
  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe

 

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • Wykonywaniem podstawowych zadań z zakresu administracji działu kadr i płac
  • Prowadzeniem akt osobowych
  • Rozliczaniem czasu pracy – ewidencją, weryfikacją urlopów i zwolnień lekarskich
  • Wsparciem w naliczaniu wynagrodzeń
  • Sporządzaniem dokumentacji (ZUS, US, GUS, PPK)
  • Organizacją obiegu dokumentów oraz archiwizacją
  • Obsługą programu kadrowo-płacowego Enova
  • Innymi powierzonymi zadaniami kadrowo-płacowymi

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. kadr i płac

 

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

 

Specjalista ds. kadr i płac

 

Miejsce pracy: Legnica

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • stabilność zatrudnienia
  • pracę na miejscu w Legnicy
  • możliwość kreowania i wdrażania własnych pomysłów
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Nie obejdzie się bez:

 

  • bardzo dobrej znajomości ms excel
  • znajomości zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • znajomości programów kadrowo-płacowych oraz płatnik
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, a w szczególności umiejętności rozliczania wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców cudzoziemców na podstawie zezwolenia o pracę i pobyt – mile widziane
  • umiejętność obsługi programu SODiR będzie dodatkowym atutem
  • samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • naliczaniem wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie (w tym naliczaniem wynagrodzeń dla cudzoziemców głównie z Ukrainy)
  • sporządzaniem dokumentacji dla ZUS i US
  • rozliczaniem czasu pracy i nieobecności
  • rozliczaniem zajęć komorniczych
  • prowadzeniem akt osobowych

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Księgowa/y

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

 

Księgowa/y

 

Miejsce pracy: Legnica

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Stabilność zatrudnienia
  • Pracę stacjonarną w Legnicy
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • Bezpłatne zajęcia jogi
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Bardzo dobrą kawę
  • Swobodną atmosferę pracy
  • Brak dress code
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 😊

Nie obejdzie się bez:

 

  • Wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • Co najmniej 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego
  • Znajomości przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT)
  • Umiejętności sporządzenia miesięcznych deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
  • Umiejętności obsługi programu Subiekt, Rewizor (znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem)
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • Weryfikowaniem, dekretowaniem i terminowym wprowadzaniem dokumentów do systemu
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Kontakt z niemiecką Kancelarią w zakresie weryfikacji dokumentów (głównie kontakt mailowy)
  • Uzgadnianie kont w celu zamknięcia miesiąca i przygotowania do sporządzenia sprawozdań wymaganych przez Urzędy
  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Współpraca z działem kadr w zakresie uzgadniania księgowań list płac
  • Współpraca z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji księgowej

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Główna/y Księgowa/y

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Główna/y Księgowa/y

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy osoby zajmującej się pełną obsługą księgowo-kadrową wybranych spółek z grupy MR JOB.

 

Zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości kilku spółek z grupy MR JOB
  • Naliczanie podatków i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych (VAT, CIT, raporty JPK, raportowanie do NBP, GUS itd.)
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów finansowo-księgowych na potrzeby instytucji zewnętrznych oraz Zarządu,
  • Prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej oraz przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej zatrudnionych pracowników (ok 40 osób) w tym obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzaniem listy płac
  • Bieżący kontakt z bankami
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi oraz doradcami podatkowymi
  • Aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich przedsiębiorstwa,

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na stanowisku Głównej Księgowej w jednej ze spółek z grupy MR JOB
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w biurze w centrum  Legnicy
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Przyjazną atmosferę

 

Wymagamy:

  • Min. 5 letniego doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego
  • Wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • Doświadczenia w samodzielnej  obsłudze spółek z o.o. oraz Sp. z o.o. Sp. k.
  • Doświadczenia z zakresu naliczania wynagrodzeń
  • Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu księgowości i podatków
  • Biegłej znajomości z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomości pakietu MS Office oraz płatnik
  • Zdolności analitycznego myślenia, samodzielności i  systematyczności
  • Skrupulatności, zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz nieskazitelnej opinii w środowisku zawodowym
  • Zaświadczenia o niekaralności
  • Mile widziana znajomość programu Enova

Pracownik Działu Handlowego z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Pracownik działu handlowego z językiem niemieckim

 

Jeśli:

  • Znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Potrafisz świetnie się komunikować
  • Lubisz pracę z dokumentami
  • Posiadasz motywację do nauki i chęć rozwoju w obszarze sprzedaży
  • Jesteś zaangażowany/a i dobrze organizujesz swój czas pracy

 

Jeśli powyższe zdania opisują Ciebie, nie czekaj- Aplikuj!

Nie musisz mieć doświadczenia- wszystkiego Cię nauczymy

 

Damy Ci możliwość pracy przy:

  • Poszukiwaniu i pozyskiwaniu nowych Kontrahentów na rynku niemieckim
  • Przygotowaniu ofert handlowych oraz prowadzeniu negocjacji handlowych
  • Bieżącej obsłudze pozyskanych Klientów
  • Bieżącej obsłudze zatrudnionych pracowników u swoich Klientów
  • Realizacji planów sprzedażowych
  • Współpracy z działem rekrutacji – koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

 

Oprócz powyższego w MR JOB mamy dla Ciebie również:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • Pełne wdrożenie, żeby szybko móc stać się samodzielnym handlowcem
  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Bardzo dobrą kawę
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • Swobodną atmosferę pracy i brak dress code
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 🙂