Pracownik administracyjny z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

 

Pracownik administracyjny  z językiem niemieckim


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • Stabilność zatrudnienia
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Wsparcie we wdrożeniu
  • Bardzo dobrą kawę
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • Swobodną atmosferę pracy
  • Brak dress code
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych 🙂

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • Budowaniem oraz utrzymywaniem pozytywnych relacji z pracownikami tymczasowymi wykonującymi pracę  na  terenie  Niemiec – rozwiązywaniem ich bieżących problemów (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • Kontaktem z  niemieckimi kontrahentami  w sprawach pracowniczych (telefonicznie i mailowo)
  • Koordynowaniem poprawnego obiegu dokumentów
  • Współpracą z Działem Handlowym oraz Działem Kadr i Płac

 

Nie obejdzie się bez:

  • Znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację
  • Wysokich zdolności interpersonalnych  i komunikacyjnych
  • Biegłej obsługi komputera
  • Dobrej organizacji własnej pracy
  • Umiejętności pracy w zespole

Główna/y Księgowa/y

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Główna/y Księgowa/y

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy osoby zajmującej się pełną obsługą księgowo-kadrową wybranych spółek z grupy MR JOB.

 

Zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości kilku spółek z grupy MR JOB
  • Naliczanie podatków i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych (VAT, CIT, raporty JPK, raportowanie do NBP, GUS itd.)
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów finansowo-księgowych na potrzeby instytucji zewnętrznych oraz Zarządu,
  • Prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej oraz przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej zatrudnionych pracowników (ok 40 osób) w tym obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzaniem listy płac
  • Bieżący kontakt z bankami
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi oraz doradcami podatkowymi
  • Aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich przedsiębiorstwa,

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na stanowisku Głównej Księgowej w jednej ze spółek z grupy MR JOB
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w biurze w centrum  Legnicy
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Przyjazną atmosferę

 

Wymagamy:

  • Min. 5 letniego doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego
  • Wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • Doświadczenia w samodzielnej  obsłudze spółek z o.o. oraz Sp. z o.o. Sp. k.
  • Doświadczenia z zakresu naliczania wynagrodzeń
  • Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu księgowości i podatków
  • Biegłej znajomości z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomości pakietu MS Office oraz płatnik
  • Zdolności analitycznego myślenia, samodzielności i  systematyczności
  • Skrupulatności, zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz nieskazitelnej opinii w środowisku zawodowym
  • Zaświadczenia o niekaralności
  • Mile widziana znajomość programu Enova

Samodzielna/y Księgowa/y

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Samodzielna/y Księgowa/y

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • Stabilność zatrudnienia
  • Pracę na miejscu w Legnicy
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Bardzo dobrą kawę
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • Swobodną atmosferę pracy
  • Brak dress code
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

 

Nie obejdzie się bez:

  • Min. 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomości przepisów ustawy VAT i CIT
  • Umiejętności sporządzenia miesięcznych deklaracji podatkowych
  • Umiejętności sporządzenia sprawozdań finansowych
  • Wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • Umiejętności obsługi programu Subiekt, Rewizor
  • Znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • Weryfikowaniem, dekretowaniem i terminowym wprowadzaniem dokumentów do systemu
  • Uzgadnianiem kont w celu zamknięcia miesiąca i przygotowaniem danych do sporządzenia sprawozdań wymaganych przez Urzędy
  • Współpracą z działem Kadr w zakresie uzgadniania księgowań list płac
  • Współpracą z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji  księgowej

Account Manager  z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

 

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Account Manager  z językiem niemieckim


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • Stabilność zatrudnienia
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Wsparcie we wdrożeniu
  • Bardzo dobrą kawę
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • Swobodną atmosferę pracy
  • Brak dress code
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • Poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Kontrahentów na rynku niemieckim
  • Przygotowaniem ofert handlowych oraz prowadzeniem negocjacji handlowych
  • Bieżącą obsługą pozyskanych Klientów
  • Realizacją planów sprzedażowych
  • Współpraca z działem rekrutacji – koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

 

Nie obejdzie się bez:

  • Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację i budowanie relacji z klientami
  • Zdolności interpersonalnych, sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
  • Samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny
  • Gotowości do odbywania  częstych podróży służbowych na terenie Niemiec (prawa jazdy kat. B)

Koordynator Projektu z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe.

 

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Koordynator Projektu z językiem niemieckim

 

Jeśli: 

  • Znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Posiadasz motywację do nauki i chęć rozwoju
  • Jesteś zaangażowany/a i dobrze organizujesz swój czas pracy
  • Znasz Excel na poziomie umożliwiającym swobodną pracę

 

Nie czekaj- Aplikuj! Nie musisz mieć doświadczenia- wszystkiego Cię nauczymy

 

Twoje codzienne zadania to: 

  • Koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty (przy współpracy z działem rekrutacji)
  • Komunikacja i bieżący kontakt ze swoim Kontrahentem niemieckim i pracującymi u niego pracownikami

 

Oprócz powyższego w MR JOB mamy dla Ciebie również:

  • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami
  • Pełne wdrożenie, żeby szybko móc stać się samodzielnym
  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Bardzo dobrą kawę
  • Zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych (raz w miesiącu mamy wyjścia integracyjne, a już we wrześniu jedziemy na 3 dniowy rafting do Austrii)
  • Swobodną atmosferę pracy i brak dress code
  • Biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu

Samodzielna Księgowa/y

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

                                            Samodzielna Księgowa/y

Miejsce pracy: Legnica

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • stabilność zatrudnienia
  • pracę na miejscu w Legnicy
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

Nie obejdzie się bez:

  • co najmniej 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości przepisów ustawy VAT i CIT
  • umiejętności sporządzenia miesięcznych deklaracji podatkowych
  • umiejętności sporządzenia sprawozdań finansowych
  • wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • umiejętność obsługi programu Subiekt, Rewizor, znajomość programu Enova  będzie dodatkowym atutem
  • biegłej znajomości pakietu MS Office
  • zdolności analitycznego myślenia
  • samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • weryfikowanie, dekretowanie i terminowe  wprowadzanie dokumentów do systemu
  • uzgadnianie  kont w celu  zamknięcia miesiąca i przygotowania do sporządzenia sprawozdań      wymaganych przez Urzędy
  • współpraca z działem kadr w zakresie uzgadniania księgowań list płac
  • współpraca z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji  księgowej

 

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Główna Księgowa

MR JOB od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR.

Główna Księgowa

Miejsce pracy: Legnica

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy osoby zajmującej się pełną obsługą księgowo-kadrową wybranych spółek z grupy MR JOB.

Zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie pełnej księgowości kilku  spółek z grupy MR JOB, 
  • naliczanie podatków i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych (VAT, CIT, raporty JPK, raportowanie do NBP, GUS itd.),
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów finansowo-księgowych na potrzeby instytucji zewnętrznych oraz Zarządu,
  • prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej oraz przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej zatrudnionych pracowników (ok 40 osób)  w tym obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzaniem listy płac
  • bieżący kontakt z bankami 
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi oraz doradcami podatkowymi
  • aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich przedsiębiorstwa, 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na stanowisku Głównej Księgowej w jednej ze spółek z grupy MR JOB
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w biurze w centrum  Legnicy
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • przyjazną atmosferę 

Wymagamy:

  • min. 5 letniego  doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego
  • wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • doświadczenia w  samodzielnej  obsłudze spółek z o.o.  oraz Sp. z o.o. Sp. k.
  • doświadczenia z  zakresu naliczania wynagrodzeń
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu księgowości i podatków
  • biegłej znajomości z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • znajomości pakietu MS Office oraz płatnik
  • zdolności analitycznego myślenia, samodzielności i  systematyczności
  • skrupulatności, zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz nieskazitelnej opinii w środowisku zawodowym
  • zaświadczenia o niekaralności
  • mile widziana znajomości programu enova 

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Pracownik w dziale kadr i płac

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

                                       Pracownik w dziale  kadr i płac

Obecnie poszukujemy osoby mającej nawet niewielkie doświadczenie w obszarze kadr i płac. Nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia, nauczymy cię! Praca będzie wykonywana grupie doświadczonych specjalistów oraz koordynatora zespołu.

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • przyjazną atmosferę pracy
  • komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • bardzo dobrą kawę
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • zaangażowania, umiejętności analizowania danych oraz chęci do nauki
  • znajomości ms excel
  • umiejętności organizowania pracy własnej
  • komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole
  • znajomości najważniejszych przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatków, prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • mile widziana znajomość programów: Gratyfikant i ENOVA oraz znajomość programu Płatnik
  • podstawowej wiedzy w zakresie prowadzenia akt osobowych oraz rozliczania wynagrodzeń pracowników

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • prowadzeniem akt osobowych
  • rozliczaniem czasu pracy, naliczaniem wynagrodzeń za pracę i za czas nieobecności oraz potrąceń z wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie  umowy o pracę i umowy zlecenie
  • sporządzaniem dokumentacji dla ZUS, US i GUS, PPK

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Analityk Giełdowy

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

Analityk Giełdowy

Miejsce pracy: Legnica

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • przyjazną atmosferę pracy, komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • zainteresowania z zakresu szeroko pojętej  ekonomii i problematyki  z obszaru rynków finansowych i kapitałowych
  • doświadczenia w weryfikacji i analizie danych z zakresu rynków i instrumentów finansowych, informacji i trendów ogólnogospodarczych
  • doświadczenia w zakresie znajomości i rozszerzania wiedzy  dot. rynku akcji i obligacji
  • otwartość na nowe rozwiązania i pasja do wykonywanych zadań
  • umiejętności logicznego wiązania faktów, oceny i selekcji istotnych informacji
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • dobrej organizacji pracy, inicjatywy oraz zdolności analitycznego myślenia
  • wykształcenia wyższego
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

 

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • monitorowaniem bieżących wydarzeń z rynków finansowych i GPW
  • bieżącym analizowaniem rynku akcji i obligacji
  • pozyskiwaniem informacji rynkowych do prawidłowego sporządzenia analiz;
  • przygotowywaniem analiz na podstawie informacji rynkowych;
  • przygotowywaniem rekomendacji na potrzeby decyzji inwestycyjnych
  • przygotowanie analiz na potrzeby Zarządu w zakresie realizacji celów strategicznych oraz proponowanie rekomendacji w tym zakresie
  • aktualizowaniem wiedzy w obszarach wpływających na trafność rekomendacji;
  • prezentowaniem własnych analiz (komentarze medialne, prasa, TV, Internet) w celu wspierania edukacji klientów instytucji finansowych

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Prawnik

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

Prawnik

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub pół etatu
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • przyjazną atmosferę pracy
  • komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego prawniczego
  • praktyczna wiedza z zakresu  prawa pracy oraz prawa gospodarczego
  • dobra organizacja pracy, inicjatywa oraz zdolność analitycznego myślenia
  • samodzielność i orientacja na rezultaty
  • wysokie kompetencje prawnicze i umiejętność współpracy w organizacji
  • znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office, systemy informacji prawnej- lex, legalis)
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego

 

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • tworzeniem, opracowywaniem oraz negocjowaniem  umów z kontrahentami
  • bieżącą obsługą dokumentacji prawnej spółki oraz analizą prawną przypadków
  • przygotowywaniem umów, kontraktów menadżerskich i aneksów dla pracowników
  • sporządzaniem pism, opinii, dokumentacji i wniosków
  • rejestrami beneficjentów
  • tworzeniem uchwał  oraz nadzorem  nad poprawnością dokumentów
  • wszelkimi działaniami  prawnymi związanymi z reprezentowaniem interesów  naszej firmy
  • monitorowaniem, intepretowaniem  oraz komunikacją zmian w przepisach prawa i obowiązkach ustawowych
  • wsparciem dla managementu w obszarach wymagających wiedzy prawniczej

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”