Account Manager z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Account Manager  z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • wsparcie we wdrożeniu
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Kontrahentów na rynku niemieckim
  • przygotowaniem ofert handlowych oraz prowadzeniem negocjacji handlowych
  • bieżącą obsługą pozyskanych Klientów
  • realizacją planów sprzedażowych
  • współpraca z działem rekrutacji – koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

Nie obejdzie się bez:

  • doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację i budowanie relacji z klientami
  • zdolności interpersonalnych, sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny
  • gotowości do odbywania  częstych podróży służbowych na terenie Niemiec (prawa jazdy kat. B)

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Pracownik administracyjny   z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • bardzo atrakcyjne  wynagrodzenie
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • wsparcie we wdrożeniu
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

 

  • budowaniem oraz utrzymywaniem pozytywnych relacji z pracownikami tymczasowymi wykonującymi pracę  na  terenie  Niemiec – rozwiązywaniem ich bieżących problemów (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • kontaktem z  niemieckimi kontrahentami  w sprawach pracowniczych (telefonicznie i mailowo)
  • koordynowaniem poprawnego obiegu dokumentów
  • współpracą z działem handlowym oraz działem kadr i płac

Nie obejdzie się bez:

  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację
  • wysokich zdolności interpersonalnych  i komunikacyjnych
  • biegłej obsługi komputera
  • dobrej organizacji własnej pracy
  • umiejętności pracy w zespole

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

 

Samodzielna Księgowa/y

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

                                            Samodzielna Księgowa/y

Miejsce pracy: Legnica

 

W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • stabilność zatrudnienia
  • pracę na miejscu w Legnicy
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

Nie obejdzie się bez:

  • co najmniej 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości przepisów ustawy VAT i CIT
  • umiejętności sporządzenia miesięcznych deklaracji podatkowych
  • umiejętności sporządzenia sprawozdań finansowych
  • wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • umiejętność obsługi programu Subiekt, Rewizor, znajomość programu Enova  będzie dodatkowym atutem
  • biegłej znajomości pakietu MS Office
  • zdolności analitycznego myślenia
  • samodzielności, systematyczności, skrupulatności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki

 

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • weryfikowanie, dekretowanie i terminowe  wprowadzanie dokumentów do systemu
  • uzgadnianie  kont w celu  zamknięcia miesiąca i przygotowania do sporządzenia sprawozdań      wymaganych przez Urzędy
  • współpraca z działem kadr w zakresie uzgadniania księgowań list płac
  • współpraca z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji  księgowej

 

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. sprzedaży usług HR

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Specjalista ds. sprzedaży usług HR

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • aktywnym poszukiwaniem i pozyskiwaniem klientów w zakresie sprzedaży usług HR
  • uczestniczeniem w spotkaniach handlowych.
  • przygotowywaniem prezentacji, ofert handlowych
  • negocjowaniem warunków współpracy z klientami oraz formalizowanie umów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
  • budowaniem wizerunku firmy jako eksperta usług HR.
  • Inicjowanie działań zwiększających efektywność procesów sprzedaży
  • realizacją planów sprzedażowych
  • sporządzaniem raportów sprzedażowych
  • współpracą z działem rekrutacji – koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty

Nie obejdzie się bez:

  • doświadczenia w sprzedaży usług  i obsłudze klienta
  • zdolności interpersonalnych, sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny
  • gotowości do odbywania  częstych podróży służbowych na terenie Dolnego Śląska
  • prawa jazdy kat. B

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Konsultant ds. rekrutacji

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

                  Konsultant ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • realizacją zleconych projektów rekrutacyjnych,
  • rekrutacją i selekcją kandydatów do pracy na terenie Niemiec,
  • budowaniem oraz zarządzaniem bazą kandydatów,
  • obsługą systemu rekrutacyjnego oraz portali ogłoszeniowych,
  • dbaniem  o prawidłowy przepływ informacji oraz raportowanie wyników,
  • udziałem  w planowaniu działań rekrutacyjnych,
  • bieżącą  współpracą z innymi działami firmy,

 

Nie obejdzie się bez:

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia w rekrutacjach będzie dodatkowym atutem
  • wysokich zdolności interpersonalnych
  • szybkości w działaniu, otwartości i zaangażowania
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Konsultant ds. rekrutacji z j. ukraińskim/rosyjskim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

Konsultant ds. rekrutacji z j. ukraińskim/rosyjskim

                                               Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • stabilność zatrudnienia
  • pracę na miejscu w Legnicy
  • możliwość kreowania i wdrażania własnych pomysłów
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • pozyskiwanie i rekrutacja pracowników ze Wschodu oraz z Polski
  • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych
  • redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, skuteczne prowadzenie rekrutacji na stanowiska niższego i średniego szczebla na rynkach wschodnich i polskim
  • budowanie relacji z kandydatami (także w serwisach społecznościowych)
  • szczegółowa weryfikacja dokumentów kandydatów niezbędnych do legalnego zatrudnienia
  • przeprowadzanie pełnego procesu legalizacji pracy i pobytu pracowników ze Wschodu na terenie RP
  • pozyskiwanie kontaktów oraz współpraca z partnerami na Ukrainie w zakresie realizacji projektów rekrutacyjnych
  • wspieraniem wszelkich inicjatyw związanych z promocją naszej firmy

Nie obejdzie się bez:

  • bardzo dobrej znajomości języka ukraińskiego/ rosyjskiego oraz polskiego– wymóg konieczny
  • umiejętności w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w budowaniu oraz utrzymywaniu pozytywnych relacji z kandydatami i pracownikami
  • czynnego prawa jazdy kat. B – wymóg konieczny
  • umiejętności  planowania i dobrej organizacji czasu pracy
  • dokładności i skrupulatności   w rozwiązywaniu powierzonych zadań
  • samodzielności w działaniu, komunikatywności, determinacji i samodyscypliny

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Specjalista ds. HR

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 12 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy

Specjalista ds. HR

Miejsce pracy: Legnica

 

W MR JOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń rozwijających wiedzę i umiejętności
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • przyjazną atmosferę pracy
  • komfortowe warunki pracy i wyposażenia stanowiska
  • bardzo dobrą kawę
  • nowoczesne biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze HR 
  • znajomości  zagadnień i procesów związanych z HR
  • doświadczenia w tworzeniu i opracowywaniu dokumentacji  dot. zakresu obowiązków pracowniczych oraz procedur wewnętrznych
  • znajomości  narzędzi i procesów w tworzeniu komunikacji wewnętrznej
  • koordynowanie projektów szkoleniowych oraz rozwoju kompetencji pracowników
  • umiejętności komunikacyjnych i wysokiej  dbałości o szczegóły
  • rozwiązywanie różnorodnych problemów z zakresu HR
  • dobrej znajomości ms excel,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • umiejętności współpracy w zespole,

 

W MR JOB będziesz zajmować się głównie:

  • tworzeniem i opracowywaniem dokumentacji dot. zakresu obowiązków pracowniczych
  • koordynowanie projektów szkoleniowych oraz rozwoju kompetencji pracowników
  • opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych
  • wspieranie procesów przeprowadzania i komunikacji zmian
  • opracowywanie raportów z prowadzonych działań
  • wsparcie menedżerów oraz pracowników w ramach polityki personalnej

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Samodzielna Księgowo- Kadrowa

MR JOB od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR.

Samodzielna Księgowo- Kadrowa

Miejsce pracy: Legnica

W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy osoby zajmującej się pełną obsługą księgowo-kadrową wybranych spółek z grupy MR JOB.

Zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych wybranych spółkę z grupy MR JOB, nie związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych   w szczególności:
    • weryfikacja, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów
    • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i CIT oraz sprawozdań finansowych,
  • pełna obsługa kadrowo-płacowa oraz przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej zatrudnionych pracowników (ok 30-40 osób) w tym
    • prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, umów oraz aneksów
    • obliczaniem wynagrodzeń pracowników, sporządzaniem listy płac,
  • bieżący kontakt z bankami
  • sporządzaniem raportów, analiz  i sprawozdań na potrzeby Zarządu

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na stanowisku Głównej Księgowej w jednej ze spółek z grupy MR JOB lub współpracę na podstawie umowy o współpracę dot. Obsługi księgowo-kadrowej.
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w  biurze w centrum  Legnicy
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • przyjazną atmosferę

Wymagamy:

  • doświadczenia w  samodzielnej  obsłudze spółek z o.o.  oraz Sp. z o.o. Sp. k.
  • doświadczenia oraz umiejętności prowadzenia akt  osobowych oraz naliczania wynagrodzeń pracowników
  • min. 5 letniego  doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych
  • znajomości zagadnień z zakresu księgowości i podatków
    • znajomości zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    • mile widziana znajomości programu enova
    • wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia)
    • biegłej znajomości pakietu MS Office oraz płatnik
      • doświadczenie w zakresie controlingu będzie dodatkowym atutem
      • zdolności analitycznego myślenia, samodzielności i  systematyczności
      • skrupulatności, zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz nieskazitelnej opinii w środowisku zawodowym
      • zaświadczenia o niekaralności

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Konsultant ds. rekrutacji

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

                  Konsultant ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • pełne wdrożenie na stanowisku pracy
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia z wysokimi premiami uzależnionymi od wyniku
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

  • realizacją zleconych projektów rekrutacyjnych,
  • rekrutacją i selekcją kandydatów do pracy na terenie Niemiec,
  • budowaniem oraz zarządzaniem bazą kandydatów,
  • obsługą systemu rekrutacyjnego oraz portali ogłoszeniowych,
  • dbaniem  o prawidłowy przepływ informacji oraz raportowanie wyników,
  • udziałem  w planowaniu działań rekrutacyjnych,
  • bieżącą  współpracą z innymi działami firmy,

 

Nie obejdzie się bez:

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia w rekrutacjach będzie dodatkowym atutem
  • wysokich zdolności interpersonalnych
  • szybkości w działaniu, otwartości i zaangażowania
  • samodzielności w działaniu, determinacji i samodyscypliny

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim

MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej od ponad 10 lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR. W 2012r. otrzymaliśmy certyfikat Arbeitnehmerüberlassung wydany przez Agentur für Arbeit Düsseldorf. Od tego czasu z dużymi sukcesami  świadczymy usługi delegowania pracowników do Niemiec. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, jakie wypracowaliśmy w ramach dotychczasowej działalności, dysponujemy szeroką gamą rozwiązań personalnych. Pozwalają nam one usprawniać procesy HR w firmach naszych Klientów oraz optymalizować ich nakłady finansowe. W związku z dynamicznym rozwojem do naszych struktur poszukujemy:

 

Pracownik administracyjny   z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Legnica


W MRJOB mamy dla Ciebie:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej  się firmie  o międzynarodowym zasięgu
  • bardzo atrakcyjne  wynagrodzenie
  • stabilność zatrudnienia
  • bezpłatne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • wsparcie we wdrożeniu
  • bardzo dobrą kawę
  • zaproszenia do udziału w niesamowitych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych
  • swobodną atmosferę pracy
  • brak dress code
  • biuro w samym centrum miasta z dostępem do wielu opcji lunchowych

W MRJOB będziesz zajmował się:

 

  • budowaniem oraz utrzymywaniem pozytywnych relacji z pracownikami tymczasowymi wykonującymi pracę  na  terenie  Niemiec – rozwiązywaniem ich bieżących problemów (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • kontaktem z  niemieckimi kontrahentami  w sprawach pracowniczych (telefonicznie i mailowo)
  • koordynowaniem poprawnego obiegu dokumentów
  • współpracą z działem handlowym oraz działem kadr i płac

Nie obejdzie się bez:

  • znajomości języka niemieckiego umożliwiającej płynną komunikację
  • wysokich zdolności interpersonalnych  i komunikacyjnych
  • biegłej obsługi komputera
  • dobrej organizacji własnej pracy
  • umiejętności pracy w zespole

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami).”